1976.
Top Spēles
koncepts, ko iecerējusi Džoja Dreika (Joy Drake).
Findhornā esot,
Džoja izveido divas Spēles versijas:
- Pirms apgaismības. Personības ceļojums uz dvēseles atklāsmi.
- Pēc apgaismības. Gaismas centru izveide un sasaiste visapkārt pasaulei.
Tās ir spēles,
kas paceļ mācības un ieguvumus garīgā ievirzē, palielina apzināšanos. Spēles
ataino Findhornā iegūtās pieredzes esenci tādā veidā, kas ietaupa ceļojumu uz
Skotiju un vairāku gadu dzīvošanu šajā vietā, līdz tiek iegūta nepieciešamā
apskaidrība. Tās no jauna rada apziņas vidi miniatūrā; palielinājumā.
Spēle Nr.1
atspoguļo spēlētāju domas, sajūtas un ticības un dod skaidru maināmo opciju
sarakstu. Personīgās konsultēšanas rīks. Tā nodrošina vidi, kurā personīgā
apziņa un garīgā izaugsme tiek paātrināta. Planetary Mystery School funkcija
ir kā dzīves ceļš. Spēle Nr.1 tika attīstīta, bet spēle Nr.2 vēl joprojām nav
pabeigta.
1977.
Spēles
attīstība. Tā sākās kā hobijs, bet tā iedrošina, intriģē un
piepilda Džoju. Dažādas ietekmes. Svētnīcas vadlīnijas- Tibetas spēle- Grupu
atklājumu veidošanās- Jaunas spēles meistardarbnīcas. Spēle tiek testēta
koledžas vakara nodarbībās. Ir nepieciešami 18 mēneši, lai izveidotu pirmo
Spēles prototipu.
Pirmā
publiskā Spēles versija-
Planetarā Spēle (Planetary Game) notiek Klūnihilas (Cluny Hill)
deju zālē Findhornā, 1978.gada jūnijā, kā daļa no „Mākslu Sintēzes”
meistardarbnīcas. 20 spēlētāji un 4 vadītāji ar ļoti vienkāršu aprīkojumu:
papīra laukumi, kostīmi no loksnēm u.t.t., bet neticami spēcīga, precīza un
transformējoša.
1978.
Oktobris,
Findhorna. Dzīves Spēles meistardarbnīca. Nedēļu gara
uz vietas spēlējama Spēles meistardarbnīca. 5 spēlētāji, 1 vadītājs, 1
hronists, 7 spēles līmeņi. Pirmo reizi Spēles notiek dažādās ēkās. Pirmo reizi
notiek Spēles Dievietes apzināšanās. Koferis ar pārnēsājamu aprīkojumu, stikla
pieredzes trauki, izsmalcināti kaligrāfiski uzrakstītas kāršu kavas un koka
spēles laukums. Skriešanās starp spēlēm un tumšo briļļu nēsāšana un cits
aprīkojums! Pēkšņa veiksme. Tiek izveidotas nedēļas nogales. Viena Spēles
komplekta izveidošanai ir nepieciešami 6 mēneši. Ir ļoti daudz palīgu, bet vēl
joprojām tā ir Džojas „lieta”.
Pagrieziena
punkts. Džoja satiek Ketiju Taileri (Kathy
Tyler). Pagrieziens no viena cilvēka fokusa uz lojālu komandu. Tiek
izveidota fantastiski radoša partnerība. Ketijas, kā meditāciju skolotājas
pieredze papildināta ar viņas bagātīgo iekšējās pasaules izpratni, palīdz
izsmalcināt rupjo Spēles enerģijas lauku un pavērst fokusu, skaidrību un
dziļāko intuitīvo izpratni uz iekšējiem procesiem. Ketija palīdz Spēlei radīt
izsmalcinātu struktūru, kurā var pārvietoties viegli un līdzsvaroti. Viņa
nodrošina svarīgāko trūkstošo detaļu, ietverot Spēles procesā intuitīvu
sapratni un pateicības pilnu izaugsmi. Viss Spēles aprīkojums un
meistardarbnīcas struktūra tiek pārvērtētas un uzlabotas. Ketija un Džoja sāk
apmācīt citus trenerus strādāt ar viņu personīgo augstāko inteliģenci un Spēles
Dievieti.
Kvalificētu
Spēles vadītāju galvenās komandas izveide. Sāk veidoties nozīmīgs apmācību process, kurš var būt atkārtojams,
novērtējams, atzīmējams un aprakstāms. Tiek izveidota 4 līmeņu vadītāju
apmācību programma: Hronisti, Trenējamie, Pārbaudītāji un Kvalificēti vadītāji.
Spēle vienmēr ir bijusi un būs grupas process. Spēles vadītāju treniņa
programma vienlaicīgi ir arī lielisks vadītprasmju treniņš.
Meistardarbnīcu
pieprasījums sāk augt. Spēli sāk
spēlēt darba vietās un iekļauj „Orientēšanās”, „Esencē”un citas Findhornas apmācību
programmas. Spēle sāk attīstīties. Tai piemīt augsta pievilcība.
Neskaitāmi cilvēki ziedo savu laiku un prasmes. Vairākas papildus
versijas un imitācijas parādās gadu laikā.
1979.
Turpinājums. Nedēļas nogales Spēles Anglijā un pirmais Spēles
ceļojums uz Holandi.
1981.
Findhorna.
Parādās Eņģeļu kārtis. No sākuma tās
tiek drukātas un ar rokām komplektētas Findhornā. Tās ātri tās kļūst par
ierastu „Pieredzes nedēļas” sastāvdaļu. Uz šo brīdi ir pārdoti vairāk kā 1.3
miljoni komplektu. Kārtis papildina apmācāmas grupas procesus un personīgo
izdziedināšanos. Pielietojamas skolu, biznesa un citās vidēs un situācijās.
Spēles attīstība un izplatīšanās turpinās līdz ar ceļojumiem uz Eiropu un ASV.
Džojas un Ketijas tikšanās ar Narada Productions Milvokī kādā spēles
prezentācijā kļūst liktenīga. Šī kompānija vēlāk licenzē Eņģeļu kāršu
publicēšanu.
1982.
Findhorna. Tiek
iespiestas Svētību kārtis. Sākumā tās
komplektē Findhornas iedzīvotāji un viesi. 210 individuālas Svētības katrā
kastītē. Tās tiek pārdotas lokāli. Tās nekad netiek komplektētas pirms
pārdošanas! 1990.gadā Svētības kārtīm tiek pārveidots dizains un iepakojums.
Portlenda. Kvalificētu Spēles vadītāju 6 nedēļu treniņš. Šoreiz
tie vairs nav Findhornas rezidenti.
1982.-1985.
Daži ceļojumi uz ASV.
1985.
Decembris. Džoja un Ketija pārceļas uz Sietlu un sāk veidot
spēli no sākuma- jaunā formā. Katra spēles attīstības stadija no spēles
radītājam prasa padziļinātu piesaisti, finansiālas investīcijas un milzīgas
personīgās transformācijas. Džūdija Batnere (Judi Buttner) kļūst par
Spēles ofisa vadītāju InnerLinks UK.
1986.
Sietla. Džoja un Ketija izveido InnerLinks, Inc. USA.
Viņa sāk pieņemt pirms-pasūtījumus uz spēles kastes versiju. Pieaug
ieguldījumi. Izveidojas Eņģeļu mārketinga koncepts.
1987.
Findhorna. Mērija Inglsa (Mary Ingls) pārņēm InnerLiks
UK vadību. Eiropas Spēles programmas sāk izplatīties.
20.septembris.
Tiek izdota pirmā TRANSFORMĀCIJAS SPĒLE kastē. „Spēle kastē, kas var mainīt Tavu
dzīvi”. 2-4 spēlētāji, 4 spēles līmeņi, logo ar stāstu. Apzināti veidota pēc 18
mēnešu intensīviem Spēļu testiem un attīstības. Deivids Spenglers (David
Spangler) kā primārais padomdevējs. Transformācijas Spēle nonāk pasaules
tirgū. Kāda ir auditorijas reakcija? 5000 Spēles eksemplāru tiek pārdots
pirmajā gadā!
Novembris,
Findhorna. Visa komūna, ieskaitot Ailīnu
Kadiju (Eileen Cady), vienu no Findhornas dibinātājām, spēlē Planetāro
Spēli lielajā Universa Zālē. Tas ir nozīmīgs pagrieziena punkts Findhornas
vēsturē.
1988.
Septembris.
Pirmā Spēles fasilitatoru treniņa programma. Džojas, Ketijas un Mērijas kopīgiem spēkiem radītā programma nodod viņu
zināšanas, prasmes un pieredzi. Aktīvi izplatot spēli Holandē, Argentīnā,
Austrālijā, Tasmānijā, Jaunzēlandē, Skotijā, Vācijā un ASV, Innerlinks izplatās
un nostabilizējas kā starptautiskas atbalsts un informācijas tīkls akreditētiem
fasilitatoriem. Tiek uzsākts darbs pie Transformācijas Spēles versijas
organizācijām.
Septembris,
Sietla. Džoja un Ketija paraksta licenci ar
US Games systems Inc., lai komerciālu ražotu Transformācijas spēli.
1989.
Findhorna. Pirmā jaunā gada Planetārās Spēles meistardarbnīca 80
dalībniekiem. Tiek spēlēta Universa Zālē ar atjaunotu aprīkojumu. 10 vadītāji
un 16 vadītāju praktikanti. Globālais dziedināšanas fokuss. Datorizēts
komunikāciju tīkls. Nodrošina vīziju un pamatu nākošajam gadam. Paplašināšanās.
Holande. Pirmā Transformācijas Spēles fasilitatoru treniņu
programma.
Transformācijas
Spēles fasilitatoru treniņi. Kopš 1989.gada treniņa Sietlā, Innerlinks ir bijuši treniņi Austrālijā,
Brazīlijā, Kanādā, Francijā, Vācijā, Holandē, Ungārijā, Īrijā, Itālijā, Japānā,
Korejā, Malaizijā, Portugālē, Krievijā, Dienvidāfrikā, Spānijā, Zviedrijā un
Taizemē, kā arī ļoti daudz ASV un Findhornā. Šobrīd ir vairāk kā 1000 trenētu
fasilitatoru šajās zemēs un arī Argentīnā, Austrijā, Beļģijā, Bolīvijā, Dānijā,
Anglijā, Somijā, Grieķijā, Indijā, HongKongā, Kazahijā, Latvijā, Melnkalnē,
Itālijā, Jaunzēlandē, Norvēģijā, Peru, Filipīnās, Portugālē, Singapūrā, Šveicē,
Turcijā, Ukrainā un Zimbabvē. Ir svarīgi spēlēt Transformācijas Spēli InnerLinks
akreditētu un apmācītu fasilitatoru vadībā, jo tas nodrošina vislabāko
spēlētāju pavadījumu visā Spēles gaitā. Fasilitatori ir augošās InnerLinks ģimenes svarīgākie cilvēki.
Augusts, ASV. Transformācijas Spēles 2.izdevums (ražots US Games)
top gatavs pēc ilgstošas kavēšanās. Katalogs seko 2 mēnešus vēlāk. Arī citi
izdevumu kopš tā laika ir pilnībā nokomplektēti. Vairāk kā 70 000
Transformācijas Spēles kopijas tiek pārdotas ik gadu.
1990.
Findhorna un
Holande. Pirmais speciālais treniņš darbam
ar Šķēršļiem.
Maijs, Sietla. Fasilitēta Transformācjjas Spēles biznesa versija ir
veiksmīgi palaista darbā Sietla bāzētās kompānijās. Pilot-programma, kas
radīta, lai uzlabotu komandas veidošanos, komunikāciju un efektivitāti darba
vietā. Šis dizains iekļauj jaunas kārtis, spēlēšanas līmeņus un darbnīcu
formātus.
Maijs, ASV. Svētību kārtis. Otrais, atjaunots izdevums un
iepakojums.
Jūnijs,
Austrālija. Pirmā
Transformācijas Spēles fasilitatoru apmācības programma Melburnā.
Oktobris,
Findhorna.„Līderības
spēle” 250 cilvēkiem konferencē „Intuitīvā līderība”. Speciāli un veiksmīgi
izveidota Transformācijas Spēles adaptācija, paredzēta, lai spēlētu grupās. 45
fasilitatori.
Novembris,
Holande. Pirmā 20 cilvēku Planetārā Spēle,
kas notikusi ārpus Findhornas vai Sietlas. Pārsteidzoši. Mēs tagad vēlamies
ceļot aizvien vairāk un vairāk.
1991.
Februāris,
Sietla. Pirmā 60 cilvēku Planetārā Spēle,
kas fokusējas uz kādu konkrētu notikumu (Līča karu). Deivids Spenglers
pievienojas vadītāju komandai. Iedvesmojošs pasākums.
Oktobris,
Holande. Pirmais Transformācijas Spēles
spēlētāju saiets, galvenokārt no Holandes spēlētāju grupas.
1992.
Februāris,
Dienvidāfrika. Pirmā
Transformācijas Spēles fasilitatoru treniņa programma Johannesburgā un
Keiptaunā.
Jūnijs, Vācija. Pirmā Transformācijas Spēles fasilitatoru treniņa
programma Steijebergā.
Oktobris,
Findhorna. Kalpošanas spēle konferencē
„Kalpošanas spēks”. Cita adaptācija, kas ietver 5 spēles laukumus ar rotējošām
spēlētāju komandām, kas fokusējas uz spēli viņu konkrētajā laukumā.
Oktobris, ASV. Tiek izdotas Eņģeļu kārtis franču, vācu un spāņu
valodās. Holandiešu eņģeļi pievienojas komandai 1995.gadā, un portugāļu eņģeļi
ar eņģeļu grāmatu 2001.gadā.
Novembris,
Findhorna. Pirmais starptautiskais
fasilitatoru saiets un Planetārā Spēle.
Novembris, ASV. Tiek izdotas Solo un Earth-solo Spēles
versijas. 6 spēlēs līmeņi. Pirmais izdevums- 3000 gb.
1993.
Septembris,
Holande. Strukturēto Pārmaiņu (Frameworks
for Change) treneru treniņa programma tiek palaista darbībā. Pēc vairākiem
šīs programmas veidošanas gadiem treneru treniņa programma spēles biznesa
versijai tiek palaista Holandē un ASV, tagad arī Findhornā, Brazīlijā un ASV.
1994.
Aprīlis,
Brazīlija. Pirmā Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņa programma San Paulo.
Oktobris,
Findhorna. Pirmais fasilitatoru treniņš
Transformācijas Spēles grupas versijai 12-20 spēlētājiem.
Pirmie
Transformācijas Spēles tulkojumi. Spēle top
pieejama holandiešu, franču, un vācu valodās. Sākot no 2012.gada arī ungāru,
itāļu, korejiešu, portugāļu, krievu un spāņu valodās.
1996.
Holande. Pirmais fasilitatoru treniņu pārskats un saiets
„Brīnumu prāta vētra”.
Findhorna. Strukturēto pārmaiņu (Frameworks for Change)
speciāli adaptēta versija tiek spēlēta ar 200 spēlētājiem konferences „Bizness
dzīvei” ietvaros.
Tiek izdoti
Intuitīvie Risinājumi (Intuitive
Solutions)- 3 kāršu kavu komplekts: Apgaismības, Šķēršļi un Eņģeļi, bāzēts
uz Transformācijas Spēles Nākošo soļu procesu . Vienkāršs un tiešs instruments,
kas var tikt izmantots, lai iegūtu tūlītēju skaidrību, izpratni un virzienu.
1997.
Maijs. Tiek palaista Eņģeļu kāršu datornodrošinājuma
programma. Iedvesmojoši ziņojumi un datora ekrānsaudzētāji.
Novembris. Spēles tulkojums ungāru valodā.
1998.
Džoja un Ketija pārceļas uz Ešvilu,
NC. Mērija Inglsa kļūst par pilntiesīgu InnerLinks partneri.
Jūnijs,
Findhorna. Transformācijas Spēles fasilitatoru
Planetārā Spēle; 20 gadadiena pirmajai jebkādas spēles publiskās spēlēšanas
versijai. Spēlēs tēmas ir: Vīzija, Līdzāspastāvēšana, Identitāte un Radošums.
Jūlijs,
Ungārija. Pirmais Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņš Austrumeiropā
Jūlijs,
Krievija. Pirmā grupas Transformacijas Spēle,
kas spēlēta Maskavā. Tēmas ir: Ilgtspējība, Bērni, Garīgums un Attiecības
Augusts,
Holande. Līderības spēle: speciāli izveidots
2 dienu pasākums nedēļu garā starptautiskā vadības kursa „Vadīšana uz nākotni”
60 dalībniekiem. Pirmās no dažām īpaši veidotām Transformācijas Spēles
versijām, kas pielāgotas konferencēm un lielām grupām.
Oktobris,
Vācija. Uzlabotais Transformācijas Spēles 6
dienu treniņš Vācijā. Pirmie soļi, lai uzlabotu programmu un nodrošinātu
fasilitatorus ar daudz dziļāku treniņu un praksi Transformācijas Spēles
fasilitēšanā. Veidots, lai uzlabotu vadīšanas prasmes, paplašinātu šķēršļu un
apgaismību darbu, pārskatītu laukumu saturu, attīstītu darbu ar bez-sāpju
šķēršļiem, izskaidrotu tehniskos punktus, izsmalcinātu un padziļinātu darbu ar
mērķu definēšanu, pārskatītu un padziļinātu darbu ar Spēles Dievieti,
piedaloties supervizētās praktiskās Spēlēs, lai padziļinātu saikni ar citiem
fasilitatoriem.
1999.
Februāris,
Krievija. Pirmais treniņš Krievijā. Divi
nākamie seko ātrās sesijās 1999.gada septembrī un 2000.gada vasarā ar Uzlaboto
treniņu 2000.gadā.
Aprīlis,
Francija. Pirmais Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņš franču Gvadelupē.
Septembris,
ASV. Tiek izdota Eņģeļu kāršu grāmata. Iedvesmojošas ziņas
katrai eņģeļu kārtij, kā arī norādes meditācijām, vizualizācijām un
dienasgrāmatām, kuras lietot ar kārtīm.
Decembris,
Findhorna. Gadsimtu mijas Planetārā
Spēle. Vairāk kā 80 dalībnieku no 19 valstīm sagaida jauno tūkstošgadi, pavadot
10 dienas spēlējot spēli tās mazākās un lielākās versijās. Spēlējot grupās
tēmas ir: Attiecības, Iztika, Kopiena, Labklājība, Atpūta, Nezināmais. Tas bija
spēcīgs, mierīgs un pamatīgs veids, kā sagaidīt 21.gadsimtu.
2001.
Augusts,
Japāna. Pirmais Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņš Kagava-ken.
Novembris,
Krievija. Pirmā Solo Spēles treniņa
programma.
2002.
Janvāris,
Findhorna. Pirmais treniņš Pārmaiņu Struktūras
(Frameworks for Change) programmai.
Februāris,
Brazīlija. Pirmais grupas Spēles treniņš.
Marts,
Brazīlija. Pirmais treniņš Pārmaiņu Struktūras
programmai.
Jūlijs,
Holande. „Līderības spēlei” speciāli
veidots pasākums vairāk kā 100 dalībniekiem starptautiskā nedēļu ilgā
konferencē „Vadīšana uz robežas”.
Novembris,
Findhorna. Speciāli dizainēta spēles versija
Findhornas 40. dzimšanas dienas nedēļai.
2003.
Jūnijs,
Findhorna. Tiek palaists Strukturētā Koučinga
Procesa (Frameworks Coaching Process- FCP) treniņš. Pirmais
sertificētais treniņš Koučinga Procesā, pielietojot apgaismību, šķēršļu un
mentoru kārtis no Strukturētā Darba simulācijas. Veidots lai pielietotu darba
vietās individuāli, grupās un komandās.
Augusts,
Ešvilla. Pirmais Strukturētā Koučinga
Procesa (FCP) sertificētais treniņš ASV.
Augusts, Spānija. Pirmā Transformācijas Spēles fasilitatoru programma
Madridē.
Oktobris,
Austrālija. Pirmais
Strukturētā Koučinga Procesa (FCP) treniņš konsultantiem Melburnā.
Oktobris,
Dienvidāfrika. Pirmais
Strukturētā Koučinga Procesa (FCP) sertificētais treniņš konsultantiem
Keiptaunā sadarbībā ar Konfliktu Atrisināšanas Centru pie Keiptaunas
Universitātes un Britu Padomes.
2004.
Jūlijs, Ešvila. Mentoringa kārtis tiek laistas apgrozībā. 65 skaisti
ģeometriski attēli, radīti, lai enerģetizētu mentoringu. Pievienots arī
instrukciju buklets. Pirmais izdevums- 5000 gb.
Augusts,
Holande. „Dzīvojot uz robežlīnijas”-
speciāla nedēļu ilga Transformācijas Spēles versija 30 dalībniekiem vasaras
skolas pasākumā kā daļa no „Robežlīnijas Starptautiskās Līderības un Garīguma
skolas”.
Oktobris,
Ešvila. Tiek palaista FCP (Frameworks
Coaching Process) tele- treniņa sertifikācijas programma. Astoņas
viens-pret-vienu telefoniskas treniņa sesijas 3 mēnešu periodā un praktiski
uzdevumi ar klientiem. Veidota koučiem visā pasaulē.
2005.
Septembris,
Brazīlija. Pirmais Strukturētā Koučinga
Procesa (FCP) treniņš konsultantiem Brazīlijā.
Decembris,
Koreja. Pirmais Strukturētā Koučinga
Procesa (FCP) treniņš konsultantiem Seulā.
2006.
Janvāris. Sakarā ar 25. gadadienu, tiek izdotas paplašinātais
Eņģeļu kāršu un grāmatas komplekts. 20 kārtis un bonusā uzlīmes ar jaunām
īpašībām. Kabatas izmēra iepakojums, viegli atverama kastīte. Eņģeļu kāršu
grāmata ar 20 iedvesmojošiem ziņojumiem, pasaules darba meditācijām un
pievienotām dienasgrāmatām.
Jūlijs, Koreja. Pirmā Transformācijas Spēles fasilitatoru treniņa
programma Seulā.
Septembris. Sāk izdot ikmēneša Eņģeļu avīzi.
Novembris,
Findhorna. Divas Planetārās Spēles ar no jauna
radītiem globālajiem un pasaules darba lauciņiem:
- Kultivējot klātbūtni savās dzīvēs- speciālā Planetārā spēle, lai atzīmētu 30. Transformācijas spēles dzimšanas gadadienu. 80 dalībnieku no 25 valstīm. Spēles jomas ir: Būt pašam sev, Labklājība, Darbs un Personīgā dzīve, Attiecības un Ģimene, Daba un Vide, Pārmaiņas un Izrāvieni.
- Kopienas Planetārā Spēle Findhornas 44. dzimšanas dienas nedēļas ietvaros. Spēles jomas ir: Līderības rangs un spēks, Labklājība un Kreativitāte, Ekoloģija un Kopsadarbība ar dabu, Planētārā loma un Būšana ārpus tās, Lokālā ekonomika un Nauda.
2007.
Janvāris. Tiek izdots Transformācijas Spēles korejiešu
tulkojums.
Novembris,
Japāna. Speciāli veidots Transformācijas
Spēles pasākums 100 cilvēkiem Seulā.
2009.
Decembris,
Japāna. Pirmais uzlabotais treniņš
akreditētiem fasilitatoriem.
2010.
Aprīlis,
Findhorna. Speciāli veidots vienas
dienas spēles pasākums konferencē „Iedvesmota Rīcība”.
Jūnijs,
Findhorna. Vasaras saulgriežu Planetārā
Spēle. Pateicību, iedvesmu un partnerību atmodinošs pasākums. Spēles
jomas ir: Mēs paši, Mūsu attiecības, Mūsu darbs, Mūsu kolektīvās struktūras,
Daba un Vide.
Jūlijs,
Itālija. Pirmais Transformācijas Spēles
fasilitiatrou treniņš Massignano.
Septembris,
ASV. Svētības kārtīm 3. izdevums. Jauns kompakts dizains
un iepakojums.
Septembris,
Portugāle. Pirmā Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņa programma.
2011.
Septembris,
Malaizija. Pirmā Transformācijas Spēles
fasilitatoru treniņa programma.
Transformation Game ir reģistrēta
preču zīme ® 1986-2004 un pieder Džojai Dreikai un Ketijai Tailerei,
InnerLinks Inc. Visas tiesības rezervētas.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru